Onsdag-kväll

Slängde upp de tidigare inlägget med några bilder pga att det var så längesen jag uppdaterade något. Så det var en liten bild sammanfattning över dagarna som gått och ja inte skrivit nåt här! Jag skulle skriva de I det inlägget men glömde tydligen det, så jag börjar detta inlägg med de istället :)

Februari och mars har varit i stort sett en enda stor berg och dalbana hittills tycker ja :/ Det har varit mycket tråkigt och jobbiga saker som hänt under dessa månader som jag inte har nämnt här.
Men jag har tänkt skriva om det, inte nu, men någon dag.

Igår var det tisdag och Oscar var på förskolan. Jag var på arbetsförmedlingen å prata, sen umgicks jag med Cissi och hängde i knöa hian resten av timmarna fram tills Oscar skulle hämtas klockan 14 ♥ Åkte till mina föräldrar på eftermiddagen och var där hela kvällen.

Umgåtts med Cissi hela dagen idag också när Oscar var på förskolan, sen har jag och Oscar bara varit hemma hela eftermiddagen och kvällen. ♥
Å imorgon skulle Cissi också komma, iaf en sväng! :D Vi ska kika om vi kanske får tillbaka nåt på skatten eller om vi blir "skyldiga" :) Å så kanske vi åker och kikar på den där utförsäljningen som brukar vara i gamla edmarks lokalen ibland. Torsdag till söndag tror jag dom skulle vara här :)
Apropå utförsäljningar, är det någon som vet om Lindbergs har någon utförsäljning snart igen? Dom brukar väll ha de typ på våren och hösten? :)

Aja nu får det vara nog, sängen kallar, John Blund kom för längesen å grusade ner mina ögon å jag bara hoppas att jag hinner ta mig till sängen innan jag slocknar ;) haha! Godnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0