Helgen

I fredagskväll umgicks jag nån timme med min kära och saknade vän Marina.
Hon hämtade mig vid 17 tiden, så åkte vi först på Linnéas och Into då hon var ute efter nåt nytt, men hittade inget. Sen vidare hem till henne så färgade jag slingor på henne, drack kaffe och språkade, så skjutsade hon hem mig igen strax efter klockan 20. Kändes som att det var för lite tid då det var längesen vi umgicks eller ens pratade. Förr pratade vi i telefon typ dagligen, ibland flera gånger om dagen, och umgicks några gånger i veckan iaf.
Nu träffas vi allt för sällan :(

Gjorde ingenting på hela lördagen, men fick ett snabbesök av Cissi på kvällen ♥ ALLTID lika roligt och trevligt när vi träffas! :)

Tröksöndag idag, å Magnus åkte tidigt, 10:15 bussen. :/ Så jag och Oscar åkte till mina föräldrar vid typ 16 tiden och var där hela kvällen.
Blev bjuden på kebabtallrik och gofika! ♥

Nä, nu ska jag göra som Oscar, sova! :) G'natt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0