Förra helgen

I lördags var det födelsedags-partaj för min Magnus ♥ Han fyllde år nu i onsdags (jämnt, 40, kan ni tänka er?! haha :) ) men en fest vill man ju ha på helgen, å då vi hyrde lokal och det bjöds på mat osv så blev det på lördagen innan han fyllde :)Tacos var det de skulle bjudas på och Magnus mamma och lillasyster hade gjort två olika tårtor också :) Tror att nästan alla Magnus syskon plus mamman hjälptes åt och gjorde allt med förberedelser och matlagning och, ja, allt! :) De ska dom ha ett STORT TACK för! ♥Själv hjälpte jag väll inte till med någonting :/ Förutom lite "dukning" i lokalen kvällen innan :/Tror att vi var sammanlagt 34pers på festen, om jag inte har glömt att räkna med någon :SÄven fast min "syssla" större delen av kvällen gick ut på att kolla å springa efter Oscar som yrade runt överallt och ingenstans, mellan trappor och fulla människor, så var det en väldigt rolig och lyckad fest och kväll! :)Oscar var också SÅ snäll och glad hela kvällen, tills han skulle få välling och sånt, då jag hoppades att han skulle somna, men det var redan då VÄLDIGT sent så fast han varit snäll och glad hela tiden så var han sjukt övertrött! Så vällingen gick INTE i å han bara skrek och grinade i säkert 20min, om inte mer, sen blev han nöjd och glad igen av okänd anledning? Så även han var vaken tills vi åkte hem :O Men somnade på stört när jag hade klätt på honom ytterkläderna och skulle bära ner honom till bilen :) Älskade söthjärtat ♥02:30 åkte vi sista därifrån, och prick klockan 03:00 fick jag lägga mig i den efterlängtade sängen, haha! Jag var SÅ himla trött då, är ju inte direkt van att vara vaken sådär länge nu för tiden ;) Haha!Bjuder på några egobilder från den dagen/kvällen. Måste även skriva ett; Grattis i efterskott, my love! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0