Designen

Nån kväll eller dag här under den närmsta tiden så måste jag försöka ta mig tid att ändra hela designen här på bloggen också. Jag har skrivit att jag ska göra de hur många gånger som helt tror ja men de har inte blivit av än så de är verkligen på tiden nu! De är ju säkert 4 år sedan sist eller nåt :/ haha :)Men just pga att det är så längesen så kommer det nog ta skit lång tid för mig att ändra på allt, för jag hittar väll inget längre i kodmallarna :/ Haha!Inte vet ja hur jag skulle vilja att designen ser ut heller, jag vet bara att jag inte vill ha den som den är nu :/ Jag älskar svart och kontrastfärger, men jag har känt länge att jag skulle vilja ha den ljusare, "mysigare" och stilrenare typ. Det kanske slutar med att jag ger upp, och väljer en färdig gratis-mall, för att det inte blir som jag vill innan de är färdigt också ;) hehe :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0