Oscars födelsedag

Det har varit ganska fullt upp den senaste tiden känns det som, och inte blivit så mycket tid över till bloggning. Med Oscars två-årsdag, sen närmade sig julen med stormsteg, plus praktik, och att jag jobbat på både Städ & Fix och Svenska fönster om vartannat nästan ;) Å har varit mycket flängande för mig och Oscar när Magnus inte varit på hemmaplan också, så man har varit väldigt trött både i kropp och knopp (eller, de är jag fortfarande). Men grymt skönt att få jobba en hel del, och även att ha något att göra annars också! :)

Oscars födelsedag var super! Förutom att jag inte kände mig riktigt pigg, men vi hade kalaset ändå, fast den 22 så Magnus kunde vara med :) (den 23:dje var ju en söndag)
Å lite tråkigt att det blev så himla "uppdelat", mina föräldrar hade varit sjuka och var inte riktigt friska ännu så dom ville inte komma samtidigt som de andra så dom skulle smittas. Så dom kom först, på förmiddagen. Vid 14 tiden kom min moster med hennes barn plus bonusbarn och min "låtsas mormor", senare strax innan dom skulle åka kom farmorn, alltså min svärmor då :) å efter att hon hade åkt kom Magnus lillasyster med familj :) Så det blev verkligen ett kalasande heeela dagen, men mysigt åå :)
Han fick så mycket fina leksaker, å det var såå roligt att se så glad han blev av allt han fick, och skulle visa och berätta för nästa vad han hade fått :) ♥

Som vanligt var ja dålig på att knäppa kort :/ Men några blev de iaf!




Lite kramkalas kusinerna emellan blev det också :) Såå sööta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0