Stl 86

Förra veckan letade jag fram och gick igenom alla Oscars kläder i stl 86, för att se vad som fanns och vad som behöver införskaffas.
Jag hade tänkt att vi skulle gå över i den storleken typ nu, har provat någon tröja å de är ju stora men inte FÖR förstora, är väll byxorna som de är lite "problem" med. Lillfisen ♥
Å över vintern kommer han ju definitivt ha 86, så de jag mest tänkte på att vi säkert måste köpa var ju vinterkläder. Men kom fram till att vi enbart behöver köpa fleecejacka och byxor :) Kanske mössa och vantar, de har vi inte provat än. Å så skulle jag vilja köpa några mjuka byxor i 86 då han tydligen BARA hade massa jeans i den storleken.
Plus en lite tjockare jacka behövs nu när hösten nalkas :) Men de är ju bara "små saker" i jämförelse med om vi skulle behöva köpa overaller, täckjackor/byxor å vinterskor osv också, så jag känner mig väldigt nöjd och lättad att de inte alls kommer bli lika dyrt som jag hade trott :)

Jag däremot skulle behöva en vinterjacka, jag köpte en förra året, men bara för att jag inte hade någon och för att den där var billig. Men jag gillar den inte, fast de har väll ingen betydelse egentligen. Den var ju varm iaf :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0