BVC

I torsdags morse ringde jag till bvc för att boka en (som skulle vara en "extra") tid för vägning och mätning av Oscar, eftersom hon tyckte att han vägde lite lite sist vi var dit. Hon hade en ledig tid klockan 11 samma dag så vi tog den :) Å eftersom jag hade glömt att att ringa tidigare under månaden så gjorde hon 10 månaders kontrollen på samma gång.

Han väger nu 9270g och är 71cm lång, stora killen ♥
Det var fortfarande lite lite, men han hade ju gått upp bra sedan förra gången ändå, som att det "flackade av" (som M på bvc säger) och sedan började på en "ny" kurva. Men som sagt, de vore bra om han gick upp lite mer ändå :)
Jag har gjort en screen-print från bvc appen så ni får se hur jag menar ;)


Detta är alltså Oscars viktkurva sedan födseln. Så ser ni hur han flackade av där vid 8,5 månad typ, men sedan fortsätter uppåt. Typ som att han börjar en ny kurva :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0