Stora pojken!

Som ni sett i inlägget innan så blev Oscar 11 månader igår! ♥ Om bara EN månad fyller han 1 år (!!!) :O Jag förstår om det verkar tjatigt, men shit vad fort tiden har gått! Jag kan nästan inte förstå de!

Å dagen före de gick han sin första "promenad" på 5-6 väldigt ostadiga och små steg!! ♥ ♥ :)) Tidigare har han tagit 2 kanske 3 steg, sedan satt sig och börjat krypa istället, men nu försöker han verkligen att gå längre istället :) Så himla roligt, å jag tycker att han är så himla duktig!!

Det känns verkligen att mammas lilla pojke börjar bli stor nu :')

Lyckades filma när han gick några steg igår också, får se om jag lyckas försöka lägga upp den här senare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0