Tio dagar

Japp, som rubriken lyder så är det nu bara TIO dagar kvar tills Oscar fyller ett år!! :) Tiden har gått så sjukt fort! (Ja vet, ja vet, tjat-moster här) haha.

Å jag kan inte förstå hur svårt det ska vara att hitta presenter till en ettåring!?
Eftersom det är så pass nära jul så är det ju både födelsedagspresenter och julklappar som ska köpas, å jag tycker att det är så svårt att hitta!! :/
Visst han är ju fortfarande liten ändå och egentligen kanske det är roligare med pappret och snörena nu, men man VILL ju köpa nå roliga leksaker till honom! ;)

Men nåt paket tills han fyller år har vi ändå lyckas fått ihop, och i måndags beställde jag några julklappar :) Till Oscar, Magnus och min pappa :) Lite "jobbigt" då ekonomin inte är den bästa för tillfället, men samtidigt väldigt skönt att man kommit igång med det :)

Det är väldigt svårt att komma på vad man ska köpa till Magnus och min pappa också :/ 3 till Magnus och 1 till far min är klara iaf.
Till mor min vet jag redan vad jag ska köpa, jag har en liten lista i huvudet som jag "observerat" fram ;) Frågan är bara om jag lyckas hitta de jag vill köpa. haha :)


Instagram bild från igår, Oscar sitter å "pratar" med morfarn :)
Postat av: carrooo

Du har fått en award av mig!=) http://carolinafahlstrom.vimedbarn.se

2013-11-21 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0