Photo shoot

När Oscar fyllde år så fick han jättefina kläder av sin mormor och morfar, som jag har "bestämt" att han ska ha på sig på julafton :) haha. Jag hade tittat på ett liknande set tidigare men som jag inte har köpt, å de setet visade jag för min mamma så det var nog de hon hade i tankarna när hon köpte de där också ;)

Men iaf, jag tyckte att det skulle va roligt att knäppa lite fina kort på Oscar och kanske göra julkort av, så igår försökte vi ha en liten photo shoot. Men de gick tyvärr inte så bra som jag hade hoppats ;)
Jag hade letat fram en tomteluva och tagit på honom dom fina kläderna han hade fått, men luvan ville han verkligen inte ha på sig, hann inte ens ta på honom den riktigt innan han slet av den, å still kan man ju absolut inte vara så alla kort blev suddiga, förutom ett eller två, men då är det ändå någon lurig min på dom eller att han tittar åt ett annat håll. Å jättesur blev han efter en stund också, så vi gav upp :)

Hahaha, lilla älsklingen gör de svårt för mamman ;) ♥ ♥ ♥


Delar samma bild här, som jag la ut på instagram, över gårdagen ♥

Får se om vi försöker igen någon dag här framöver, eller om det inte blir några julkorts-kort :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0