Oscars dag! ♥

Idag var den dagen jag "tjatat" om i säkert 3 månader. haha! JA, OSCARS ETTÅRSDAG!! :D

Gårdagen spenderades mestadels till att baka och förbereda allt samt städa inför dagens födelsedagskalas :) Vi gjorde massor av chokladbollar, kolakakor med daim i, en smörgåstårta och en jordgubbstårta :)











Tråkigt nog så hann jag inte riktigt med att knäppa så mycket kort :/ Man hade liksom så fullt upp med allt annat runtomkring samtidigt som man ville ge Oscar så mycket uppmärksamhet som möjligt och även vara social med alla som kom, och eftersom jag hade en klänning utan fickor så la jag självklart bort mobilen och då glömdes det bort att knäppa massa kort också, men några blev det ju iaf :)
Man kan väll konstatera att jag inte är speciellt rutinerad när det gäller såna här födelsedagskalas och då det kommer så pass mycket folk på en och samma gång :) Jag är tillräckligt virrig ändå liksom, haha! Även fast mor min hjälpte mig med massa i köket, det tackar jag ödmjukast för! ♥

Å det var då tur att en familj kom lite senare så att vi alla, för de första, fick plats runt samma bord (det känns ju mycket mer socialt), och för de andra att vi fick tid och kunde sitta ner och fika MED dom, istället för EFTER alla som det TYP blev tidigare :) Haha!

Men det var iaf jättetrevligt och jätteroligt, en riktigt lyckad dag tycker jag ändå, fast jag varit lite stressad och något virrigare än vanligt :)

Jag tror Oscar tyckte att det varit en väldigt bra och rolig dag också, när han fått massvis med uppmärksamhet från alla håll och kanter, rivit upp massa paket och fått massa fina presenter :) ♥


Jag är så trött att jag inte vet vad jag ska skriva mer, så jag avrundar inlägget med dagens instagram bild här ovanför.
Nu blir det att sova av! Godnatt ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0