Jag har fått en Award

Hur fungerar awarden? Här är reglerna:

-Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
-Skriv 11 random fakta om dig själv.
-Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden.
-Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
-Skriv 11 frågor åt dom du nominerar.



TACK så jätte mycket för Awarden Carro! :) Ni kan ju ta å kika in på hennes blogg HÄR :)

Här kommer 11 random fakta om mig:

• Jag är född den 31 Maj 1989
• Jag har "alltid" antagit att jag varit född på Bollnäs BB, men när det kom på tal (när jag var kanske 14 år), fick jag veta att jag är född i Uppsala (bestämt sedan innan).
• När jag var bara några dagar gammal bytte dem blod på mig (därför jag är född i Uppsala), och nån vecka (eller månad?) senare var det tvungen fyllas på.
• Min pojkvän, sambo och pappa till våran underbara son, är den första och enda förhållande/pojkvännen jag haft (förutom såna från lågstadiet som jag inte tycker räknas :)
• Jag har bara två kusiner.
• Min pappa har 4 bröder, men jag och min bror är min farmors enda barnbarn.
• Min mormor bor i Italien, och jag har därför bara träffat henne en enda gång. (ca 12 år sedan)
• Jag har tatuerat mig 3 gånger, men har bara 2 tatueringar ;)
• Jag är 24år och har aldrig haft ett riktigt jobb, förutom två sommarjobb. =/
• Jag gick ett extra år på gymnasiet (alltså ett fjärde år).
• Jag har rökt i över 11 år.. (Hemskt) =/

Frågorna jag ska svara på;

- Vill ni ha barn/fler barn?
Det är faktiskt inget vi pratat om på allvar än, jag har alltid sagt att jag troligtvis bara vill ha ett barn. Men NU skulle jag nog kunna tänka mig att ha två. Men INTE än på ett tag isf! :) 

- Någonting du tror att andra personer tycker om hos dig?
Haha, inte vet jag? Kanske att om man faktiskt lär känna mig så är jag snäll och om någon vän ber mig om hjälp så gör jag verkligen så gott jag kan och allt jag kan för att hjälpa.

- Någonting du tror att andra personer tycker mindre om hos dig?
Det är nog att jag "jämt är så surig". Jag ÄR INTE det, men de är det jag och andra får höra om mig, av folk som inte känner mig iaf. =/ :) Däremot folk som faktiskt känner mig, kan nog tycka att det är lite jobbigt att jag är så himla rastlös kanske?

- Vart handlar ni helst kläder?
Hmmm? Måste nog svara H&M, jag tycker om ganska många klädaffärer, men handlar oftast från H&M.

- Blind eller döv?
Döv tror ja?

- Vad tycker ni bäst om att göra?
Jadu.. Jag iaf, vill umgås och träffa folk! Nära å kära och vänner, jag tycker inte om att vara själv.

- Någon fobi?
Fobi och fobi, men jag verkligen hatar kryp =/ Typ allt, spindlar, skalbaggar, flugor, getingar osv. Och magsjuka! Ja, magsjuka kan jag nog säga att de är en fobi..

- Favoritskådis?
Kan nog inte riktigt säga att jag har någon FAVORIT, tycker många är väldigt bra, men är otroligt dålig på att komma ihåg namn =/

- Vart ser du dig själv om 5 år?
Svårt, man har många drömmar och tankar men inte så mycket tidsbestämt ;) Det får ta tid tycker jag. Men åtminstone, förhoppningsvis, ett fastjobb som jag trivs med. Att jag har skaffat körkort. Kanske ett fint eget hus som vi själva äger (med Magnus och Oscar såklart). Å kanske att jag är tvåbarnsmamma då ;)

- Drömyrke?
Jag har inget drömyrke då jag inte vet vad jag vill jobba med riktigt. Men kanske desiger då som jag ville förr, fortfarande lika kul iaf.

- Favoritkroppsdel på dig själv?
Ååh guu va svårt!! =/ Då jag inte alls gillar min kropp så har jag ingen. Men om man måste svara nåt så säger jag väll bröstet då, å då menar jag INTE tuttarna utan själva bengrejen ovanför, bröstet! Typ med nyckelbenen å de liksom.. Hahah!



Jag känner inte ens 11 personer som bloggar! Haha, jag tar dom få jag kan! :)
Jag nominerar: Madde, MalinEmma och Cilla

Mina frågor till er:

-Vill du/ni ha barn/fler barn?
-Julpynt och julen, yay or nay?
-Hur spenderar du helst din egentid?
-Har du någon drömresa? (inom/utanför svergie, med/utan familj)
-Vad gör ni helst på fritiden?
-Ditt/erat liv om 5år?
-Om du vann lite eller massa pengar, vad skulle du köpa FÖRST?
-Bästa/sämsta egenskap?
-Vilket är ditt drömyrke?
-Vart köper ni helst kläder till dig själv och/eller era barn?
-Hur kommer ni spendera eran jul?

Tråkiga frågor kanske, men jag tyckte de var jättesvårt att komma på hela 11st, så det fick bli som de blev :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0