May. 16, 2013

Sitter hemma hos mina föräldrar å sitter bara.. Oscar sover i bilbarnstolen än (har inte bytt ännu), mor och far är ute och röker.

Magnus är hemma och tittar på hockey, så grymt tråkigt! De verkar aldrig ta slut de där nedrans VMet eller vad de nu är.. :/ Det skulle iaf vara en till match efter den som är nu, som han också tänkte titta på såå jag och Oscar åkte hit istället.
Fast jag har ont i halsen (tredje dagen) och är lite dåsig.. Hoppas att jag inte är på väg att bli riktigt sjuk, å hoppas att jag inte smittar nån här.. :/ Pappa min är ju inte riktigt frisk från lunginflammationen ÄN han ee, så de vore väl inge vidare om jag skulle smittas :/

Aja i tisdags kom köket iaf å de va ju skoj! Förutom att de inte är klart i köket så vi får hushålla hela köket i kartonger i ett av dom andra rummen nere :/ haha. Men förhoppningsvis så ska de väl bli ordning på de om en snar framtid :)

Kan inte komma på så mycket annat att skriva just nu så de får väl räcka, kort och tråkigt kanske men det är ju nåt iaf :)



Bild från instagram när köket kom :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0