Faan!

Magnus tog tag i diskberget, jag gav Oscar mat å sen somnade han, la honom i sängen. Sen tog jag fram strykbrädan å började stryka gardiner, lycklig över att kunna sätta upp de i iaf ETT fönster i vardagsrummet.
När jag är klar och har hängt upp gardinerna så ska jag bara rätta till ena, å VAD tror ni händer DÅ!??!! JO hela gardinjävlastången rasar ner, MED väggfästena, skruv, plugg, ALLT!!!
Åååh, jag blir så less och irriterad!! Jävla vägg jävel!!
Samtidigt så kan vi inte göra annat än skratta åt det hela heller, då Magnus sa; "vi får se hur länge den sitter kvar när det kommer upp gardiner sen då" när han tillslut fått fast gardinstången, å jaa de höll nog säkert en 2min iaf när gardinerna var på plats. :(
Så nu jävlar ska vi prova med nå slags superlim istället!
Jävla SKITGREJER!! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0