En och en halv vecka.

Förra veckan började, och bestod mestadels av att vi agerade flytthjälp, då mina föräldrar fick börja flytta till det nya huset då. Men på onsdagen slutade vi tidigt för att åka ut på cruisingen på byn :) Å fredagen fick vi "ledigt", då var det midsommar och vi hade bestämt att vi skulle "fira" den med Malin och Jeppe det här året. Det blev grillat med hasselbackspotatis, lite alkoholhaltiga drycker för dom andra, jag var nykter som vanligt och lite tok under kvällens gång :)
Oscar var också med hela kvällen å somnade runt 20 tiden (ovanligt!!?) men skönt också ;)
Det blev en väldigt trevlig dag och kväll iaf :)

Denna vecka har hittills även den bestått av att vi har agerat flytthjälp. Å än är det grejer kvar! JAG har också grejer kvar där, fast vi redan har hämtat hur mycket som helst! :S Och typ allt har vi dumpat av på ovanvåningen då vi inte vet vart vi ska göra av "skiten", å där ser ju ingen annan om någon kommer och hälsar på, så det är kaos där kan man säga! :( Jätte tråkigt å jag blir bara less av att se röran, det hade ju varit lätt fixat om man visste vad man skulle göra med allt! :/
De mesta har vi lastat in i vårat sovrum men det är även massa kartonger i "hallen" där uppe. Jag måste försöka ta mig i kragen å börja gå igenom allt, eller åtminstone lite i taget, någon kväll när Oscar somnar tidigt så vi kanske kan få någon ordning där snart igen... :/

Idag har det regnar nästan hela dagen så det blev inget flyttande idag så då drog vi iväg till Bollnäs å handlade lite en vända istället, men jag är helt säker på att det var massa saker jag hade tänkt köpa nästa gång vi åkte till Bollnäs men de enda jag kunde komma på när vi väl var där, var att vi skulle köpa på oss våtservetter, och såna där "slädar" man hänger på gardinstången till panellängder. Men några slädar fanns minsann inte! Hoppas att dom får hem fler nåt tag så dom inte har slutat med dom :/

I helgen är det big lake run, och jag tror att hela våran lilla familj ska åka med mina föräldrar, så himla mysigt! Hoppas jag att det blir iaf :D
Oscar har varit SUPER grinig dom här senaste två dagarna så vi har hållit på att bli tokiga nästan här hemma! Så man är VÄLDIGT trött i kropp och knopp nu på kvällarna. Jag bara hoppas hoppas hoppas att det är något snabbt övergående så han inte kommer vara det då också! :) Men han verkar trivas väldigt bra ute eller borta så det går säkert bra :)


jag lovade en bild på köket, och såhär ser det ut för tillfället. Lite grejer här och där också men så fick kortet bli den gången! :)


Oscars rum har fått blivit ett tillfälligt "gästrum" :/


Och såhär "trevligt" ser vårat sovrum ut för tillfället med en del av mina saker :/ Typ en gång att gå på bara.. (hallen har jag inte knäppt något kort på, men de står ca 7 lådor, några påsar och massa skor där också) :(






Oscar förra veckan utanför mina föräldrars nya hus ♥
Stora killen som blev 7 månader i söndags!! ♥ ♡ ♥
Postat av: Anonym

Såna där "slädar" till panelgardiner är svårt att få tag på nu...då panelgardiner är väldigt mycket ute numera!

Svar: jaa jag vet :/ Det fanns ju, men fel färg. Man vill ju gärna få upp gardiner i alla fönster, å jag behövde bara 2 :/ Lite typiskt tycker jag då :) Men mor min hade, så nu finns det ju gardiner iaf! :)
Foffen

2013-07-01 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0