Long time no see.

Dålig uppdatering å väldigt få läsare, men det blir väl så när jag, som sagt, skriver här så sällan :/

Försöker iaf slänga ihop ett kortfattat inlägg lite snabbt nu då :)

Flyttningen är ju klar som ni säkert redan förstått, men mina grejer som kommit hem hit har det fortfarande inte blivit någon vidare ordning med :/ Men några kartonger och påsar har jag lyckats fått bort, de har inte gjort så stor skillnad med tanke på hur mycket det är, men det har ju hänt NÅT iaf :)

Å big lake run, som jag skrev att vi nog skulle åka, var vi ju iväg på, å det var lika mysigt och härligt som vanligt! Om inte ännu bättre eftersom Oscar också var med nu :) ♥ Det ända tråkiga var att det blev ett väldans regn- och åskväder ett tag, å efter det blev de lite småkallt :/ Sen tyckte jag att vi åkte hem lite VÄL tidigt, men det var tvungen att bli så (helt förståeligt) då mina föräldrar inte hade någon hundvakt detta år. Oscar gick det då ingen nöd på, det gick såå bra hela dagen ♥ :)

Köks renoveringen står fortfarande still :/ Men vi har köpt fläkt, och varit iväg på Ikea å köpt andra handtag :)

Eftersom min Magnus ska börja plugga i Stockholm så åkte vi ner dit och kollade på ett rum som han ska hyra, och passade även på att gå på Ikea där i kungens kurva. Vi trodde ju att vi skulle hitta allt vi behövde/ville ha där eftersom de är så stort. Men vi hittade typ ingenting :( Vi missade tex en HEL VÅNING (eller flera?)! Tex; vardagsrum, sovrum, barnavdelningen, badrum, den nya pappersavdelningen m.m. Haha! Skittrist men även komiskt på samma gång :)
Annat som vi inte hittade fast vi gick på dom avdelningarna var tex en massa lampor som vi ville ha men tyvärr verkade vara slut (fast det stog att det skulle finnas i lager), och såna där "lagerhyllor" som vi ville ha i förrådet i källaren här :/
Istället fick vi med oss blommor, krukor och lite godis :)
Vi får helt enkelt ta en ny tripp till Ikea för att försöka få tag på resten av sakerna vi skulle ha :D

Efter Ikea besöket åkte vi vidare till Södertälje och hälsade på Magnus storasyster m. familj en snabb vända, och även för att hämta Rebecka som skulle åka med oss till sin kille som var i Hedemora. Och vi skulle till Magnus lillebror m. familj som bor där, då även Magnus äldsta son var där så man fick träffa alla barnen på samma gång :)

Jag får fortsätta sammanfattningen av tiden som gått senare, då Magnus har åkt iväg nu så jag och Oscar är ensamma.
Så jag ska busa och leka lite med honom då innan han ska sova! :) ♥
Han sov en lång, lite sen middag tidigare så han lär nog inte gå att lägga riktigt än :)
Postat av: Malin

Vad är det han ska läsa?? :)

Hahah men de lyckas man ju alltid med tycker ja, kommer hem med saker som man inte skulle ha ifrån IKEA. Och de ting som man verkligen behövde fanns eller hittade man inte..

Svar: Han ska läsa till Vvs-montör, eller om de heter vvs-tekniker? Vvs iaf :)Haha, ja precis så är de! :) Men eftersom vi var på kungens kurva så trodde vi att vi skulle hitta allt vi skulle ha, PLUS massa annat. Men vi fick typ bara "massa annat" istället :D Haha.
Foffen

2013-07-22 @ 11:55:30
URL: http://malinbossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0