Flashbacks

Jag läste en blogg tidigare idag, en tjej här i byn som nyligen fått barn. Där hon hade skrivit sin förlossnings berättelse, och lagt ut bilder från förlossningen (inte under själva förlossningen då, men inne på förlossningen :)
och blev då påmind om att jag aldrig skrev min förlossnings berättelse som jag hade tänkt :/ Nu känns det nästan försent, de är ju över 8månader sedan :(
jag kommer självklart ihåg den, men det känns lite "försent" tidsmässigt liksom :/
Aja, vi får se om jag kanske skriver ihop min förlossning här nåt tag ändå, bättre sent än aldrig kan man ju tänka då! ;)

Och över bilderna som hon hade lagt ut, SÅ HIMLA roligt att se! Nu kanske ni tycker att det låter konstigt att tycka att de är roligt att se någon stå/sitta/ligga och ha ont, men de är inte så jag menar.
Det måste ju vara jätteroligt att ha, som man kan titta på och minnas, jag själv fick lite "flashbacks" från min förlossning, och tycker att det känns JÄTTETRÅKIGT att jag inte har några egna att titta på. Då vi tyvärr inte knäppte några kort inne på förlossningen. :( Jag hade sagt att jag ville det innan och vi hade kameran med oss, men det var ingen av oss som hade en endaste tanke på det när vi väl var där för allt gick ju så himla fort, och packningen (med kameran i) blev inte hämtad förrän förlossningen var över :(

Men om vi någon gång kanske skulle skaffa ett till barn så ska jag ha kameran i MIN väska istället, så den följer med på engång :) Om man nu skulle hinna med någonting överhuvudtaget då, eftersom dom säger att det går så HIMLA FORT andra gången ;) haha

Men men, det var iaf jätteroligt att se och läsa. Så får vi som sagt se om jag skriver min egna nåt tag framöver, fast det hunnit gått så "lång" tid :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0