Måndag idag

Men, i slutet på förra veckan kom en hel hög med kort på Oscar, både vanliga och olika förstoringar, som vi hade beställt framkallning på, eller hur man säger :) Så skoj, så skoj!
Nu snart kommer jag äntligen att få dom på väggen! Eller ja, några stycken iaf :) Men det saknas ramar för att få till det som jag vill ha de, så de måste inhandlas först! Sen skulle jag vilja köpa nåt stort fotoalbum till de andra små vanliga korten :)

Efter jul beställer vi nog fler ;) Kanske.
JAG skulle vilja det iaf, jag har liksom fått en vision i huvudet över hur jag skulle vilja ha det på väggarna å då måste vi även ha fler kort ;)
Jag kan nästan inte vänta på att få ut det och se det riktigt på väggen :P haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0