Fjärde advent

Det är även dan före dan före dopparedan. Å det är PLUSGRADER, REGNAR och blåser som tusan till och från, som värsta höstvädret! ApTRÅKIGT :/ Jul blir det ju ändå men de känns inte riktigt som så, å det vore mycket mysigare och bli mer stämningsfullt om det var snö. Så jag hoppas, hoppas, HOPPAS att det kommer snöa senare, imorgon eller ÅTMINSTONE på julafton så att det iaf blir vitt på backen och inte typ bara är grått å trist! :/

Från en tråkig sak till en annan, jag har även haft "turen" å blivit sjuk mitt i allt också! :( Eller ja, de började i måndags och blev snabbt värre både tisdag och onsdag. Men antar att det var tack vare mycket vilande och att jag också passade på att sova när Oscar sov, så mådde jag bättre redan på torsdagen. Men sen stannade det nästan av? Säkerligen för att jag började städa och tvätta å hålla på så fort jag kände mig bättre, å igår var vi ut och försökte få ihop några fler julklappar å så också.
Alltså jag känner mig mycket bättre, och är pigg, men halsonten är FORTFARANDE kvar å så har jag blivit mer snorig istället, och lite hes :/
Så nu hoppas jag bara att jag inte blir sämre igen, och att jag inte tappar rösten eller smaken någon av dessa kommande dagar, de vore ju förjäkla trist när de är dags att äta MASSA gott! :/

Som tur är så har både Magnus och Oscar hållt sig friska! :)

Idag har jag fortsatt tvätta, och så hoppas jag att cissi har tid och lust att färga håret på mig senare idag/ikväll.
Jag är sån som inte vill göra sånt själv på mig själv.
Egentligen hade jag velat gjort de tidigare så att de inte skulle se så jäkla nyfärgat ut, men jag blev ju som sagt sjuk :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0