Finally!

Idag var jag äntligen iväg och klippte mig! Jag har inte klippt mig på ca 2,5-3år eller nåt sånt, har för mig att jag skrivit om de tidigare också. Det kanske är ännu längre sen till och med :/

Hur som helst så skrev jag å hörde över en tid tidigare under veckan (har henne som vän på fb och skrev där då jag inte hade något nummer) och fick svar igår att hon hade två lediga tider innan jul, den ena var torsdag (idag) och den andra den 23dje, så självklart haffade jag tiden som fanns idag :) SÅ FRUKTANSVÄRT skönt att bli av med de långa slitna håret :)
Jag har inget emot att ha långt hår, jag snarare älskar att ha lite längd på håret! Men då jag klipper mig så HIMLA sällan (för snål) så klipper jag mer än gärna lite kortare, gillar det också iaf när det blir som jag vill ;) :)
Men så som håret var NU, så tyckte jag att det var alldeles för långt och slitet som sagt..

Jag har inte knäppt något "efter-kort" än men såhär var det innan:



Kommer nog vara tvungen att börja platta mitt hår igen nu, då mitt hår blir mer vågigt när det är kort å de gillar jag inte riktigt.
Eller bara föna det torrt då, de brukar räcka för att få mitt hår ganska platt :)
Det är typ axellångt nu iaf, plus sidecut igen ;)
Postat av: Malin Bossen

Men herregu va långt hår du har!! Eller hade säger man väl. Vill självklart ha en "efter-bild" också :)

Svar: Haha jaa jag vet :S Yes, jag har precis lagt upp de nu :)
Foffen

2013-12-13 @ 13:56:49
URL: http://malinbossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0