Efter

Såhär blev håret efter klippningen!
Lite tråkig å hela tiden lägger ut samma bilder som jag lagt ut på instagram kanske, men lämpligt åå när det är flera i en :)



Nu måste jag bara färga håret också så är jag helt nöjd! :) Eftersom jag ville ta av så pass mycket, så blev allt bortklippt den här gången, inget slitet kvar å INGET av den gamla färgen! :O Så nu har jag min helt vanliga naturliga hårfärg, å den är fasiken värre än jag minns. Haha! Uscha, hemska råttfärgade hår alltså :)
Men snart får jag svart-lila igen, förhoppningsvis :)
Postat av: Malin

hahah ens egna hårfärg är ALLTID värre än vad man mindes den att vara :P Jag inbillar mig att min numera är grå :P haha

Svar: jaa den är väll de ;) Hahaha, men grå? det tror jag väll inte iaf! :D
Foffen

2013-12-16 @ 11:05:47
URL: http://malinbossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0