Dagarna efter

Dagen efter julafton åkte vi till mina föräldrar igen och åt mera julmat, eftersom det alltid blir över så hjälpte vi dom med resterna ;) Blev kvar där hela eftermiddagen och in på kvällen, fikade, prata å käkade godis :)

När vi åkte därifrån åkte vi direkt hem till madde och jan, å där bjöds det på mer fika och godis :) Haha!
Dom har ju byggt ut och gjort om å greja också, å vi är ju tråkigt nog inte dit speciellt ofta längre, förr var vi dit väldigt ofta å vi hittade på grejer tillsammans osv, måste få säga att jag faktiskt saknar det! :/ Vi hade så himla roligt.
Aja det var iaf jättekul å se hur resultatet hade blivit. Självklart JÄTTEFINT! :)
Blev kvar där hela kvällen och åkte hemåt klockan 23 :)

Eftermiddagen och kvällen idag spenderades hos Magnus mor, 2/3 av Magnus syskon med familjer var också där. Å imorgon ska vi dit igen och käka tror jag om jag fattade rätt, så skulle deras mostrar och en kusin komma också. Kusinen har ganska nyligen fått barn så då kommer ju självklart en liten bebis vara med åå :) Jag är osäker på hur gammal han är. Men det är en HAN iaf, de vet ja! :) 1-2 månader kanske han är? Kommer vara väldigt liten jämfört med våran "bebis" iaf ;) mys! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0