Ytterkläder

Om inte allt för lång tid är det ju höst och vinter också, jag tycker redan att det börjar bli grått, kallt och tråkigt :/

Jag tycker även att det är sjukt svårt att hitta ytterkläder till Oscar. :/
Jag har hittat iaf två lite varmare jackor som jag skulle kunna köpa åt honom som han kan ha nu till hösten, vet inte vilken bara. Å innan jag bestämt mig har jag säkert hittat andra också :P

Men sen är det ju det här med overall till vintern.. Han blir ju ett år i november (SHIIT, typ 3,5 månader kvar bara ju!!), och runt den åldern börjar dom ju lära sig gå också. Så man vill ju inte ha en för pylsig overall, samtidigt som den inte ska vara för tunn, plus att man vill ju helst att han ska kunna ha samma overall under hela vintern (det är ju INTE billigt precis) men ändå inte vara på tok förstor så det blir pylsigt som sagt.. :/ Jättesvårt helt enkelt!

Detsamma gäller skofrågan, det är säkerligen inte billigt med vinterskor heller. Så man får väll börja spara eller köpa snart om det kanske finns lite billigare?
Men vad kommer han för storlek DÅ liksom? :/




Jackorna jag tittat på, lite tråkigt med grått kanske men har inte för mig att det fanns några andra färger :/ Fina var dom iaf tycker ja!

Nu ska nog jag gå och lägga mig tror ja, jättetrött nuu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0