Ni får vänta ännu längre..

Men SUCK!!! Gu vad irriterad jag blir!!!!! Här har jag suttit nu och ÄNTLIGEN tyckte att jag hade tid, å börjat skrivit min förlossningsberättelse och lite annat innan. Så råkar jag trycka på fel "knapp" på mobiljäveln så jag helt plötsligt är ute ur bloggen, går tillbaka och ALLT ÄR BORTA!!!! Helvete!!! :/ :(

Visst, jag hade inte ens hunnit skrivit hälften, men det var ändå FÖR MYCKET för att försöka skriva om nu! Nu blev det ju förstört, det tar ju tid, å det blir ju väldigt långt även om det inte ens hann bli hälften som jag skrev... SUCK säger jag bara!

Så nu, om det är någon som "väntat", får ni vänta ÄNNU längre på min förlossningsberättelse. Punkt och slut!
Postat av: Malin Bossen

Gu va jäkla trökigt när det blir sånne!!

Svar: Ja nåt så fruktansvärt också! Jäkeln vad irriterad jag blev :P Haha, så typiskt också!
Foffen

2013-08-15 @ 13:21:36
URL: http://malinbossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0