5 Augusti

Sitter och slö tittar på tvn och har druckit en kopp kaffe. Det blev inte nån städning idag heller, får försöka imorgon då kanske? ;) Men har iaf tvättat lite idag igen, och diskat lite, inget av de är klart dessvärre.. Det bara fylls på mer och mer, tråkigt evighetsgöra är vad det är! :) Haha!

Min kära far var hit och hämtade mig och Oscar så spenderade vi eftermiddagen/kvällen hos dom. Kanske kan skylla på att det var därför städningen inte blev av ;)
Mat fick vi där också, lasagne, såå gott! Längesen vi gjorde det här hemma :)

Igår kväll satt jag å gluttade på kläder på H&M (istället för att städa), och la "lite" sånt jag skulle vilja ha, och sånt Oscar skulle behöva i varukorgen. Tänkte även kika på herrkläder men innan jag klickade in där såg jag hur många varor som låg i varukorgen, så jag var tvungen att titta hur mycket priset hade landat på "so far". Över 5000kr! Omg tänkte jag och slutade helt enkelt att kolla. Haha!
Jag hade ju inte tänkt beställa nåt, men det hade ju varit väldigt skoj om jag kunde köpa allt, så det var inte alls lika roligt längre när jag såg priset ;) Haha.

Förstår inte hur fasiken jag lyckades plocka ihop så mycket!? :/

Avslutar med att berätta att Oscar inte fick någon fläskläpp ändå! :) Tjoho, vad glad jag är att han slapp det! :)
Jag kanske inte ska säga för mycket, men den borde väll ha kommit redan om det skulle bli någon, eller?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0