Försöker med mobil-inlägg igen

Det är nog lika bra att jag börjar mobil blogga ändå, fast jag inte gillade hur dom såg ut när jag kikade på datorn men men, om de ska bli några inlägg här som jag lovar hela tiden så måste jag nästan. Jag tar ju aldrig fram den där nedrans datorn, och när jag väl gör det så får jag skriv-torka så jag bara sitter å funderar på vad jag ska skriva hur länge som helst, som sedan slutar med att jag inte skriver nåt alls :/
Aja, jag har ju skrivit om att vi skulle/har hållit på å målat i ett hus som vi senare skulle flytta till. Nu HAR vi flyttat dit, det är inte riktigt klart någonting, varken med målningen eller flytten. Det är lite kvar att flytta bara, och så ska vi ju städa ur lägenheten, detta har vi tänkt att vi ska vara helt klara med senast på söndag och det tror jag lätt att vi är! De är bara småplock kvar typ gardiner och gardinstänger några tavlor lite grejer i skafferiet och sånt, plus städningen då men innan söndag är det då klart! Nu har vi ju fått "vilat" från de där i någon dag så nu är de bara att köra igång igen ;)
Målningen/tapetseringen här har vi ju hunnit med endel som ni säkert förstår eftersom vi har flyttat in :) Men det är ändå mycket kvar att göra. Uppe är hallen och två sovrum färdigmålade, ett kvar att måla där. Nere är vardagsrummet färdigt, och köket är halvt utrivet :/ De andra rummen på nedervåningen är det inte lika "panik" med, men de ska också göras! Det som prioriteras och ska göras nu så fort som möjligt är KÖKET! Så otroligt drygt att behöva ha det uppe :/
Bilder på det vi gjort färdigt både före och efter kommer också att komma, men dom bilderna är på datorn så dom kommer inte med den här gången.
Nu ska jag gotta i mig lite götta framför tvn med Magnus innan det, väldigt snart, blir sovdags. Såå trött! Natti natt! ♡

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0