My Saturday

Dagen började skapligt, hade ställt klockan å var jättetrött när den jäkeln ringde, då det blev väldigt sent igår, annars helt okej.. Åkte till mina föräldrar för att fira far min som fyllde år idag (17;de), de var trevligt :) Sen hem en vända, kokade kaffe, diskade och sedan gick ja till Marina å hjälpte henne att måla i deras "blivande" lägenhet (ytterst lite idag, då hon i stort sett redan var klar med de rummet), å tog bort maskeringstejp i ett annat rum vilket tog ganska lång tid..

Följde med henne hem efteråt, men blev inte kvar speciellt länge, å jag var hemma runt 22 tiden igen.. Något som inte kändes sådär jätte skoj, då jag var helt ensam hemma, ganska tidigt, rastlös, en lördagkväll och det fanns absolut inget att göra =/ Haha.. Så jag satte mig och tittade på några avsnitt av serien "American horror story" som vi precis har börjat titta på, en lite knepig serie tycker ja hittills! =/



Aja, nu blir det sövning, så gonatt mä er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0