Solsken och smörgåstårta!

Gårdagen var ganska tråkig, vi gjorde absolut ingenting på hela dagen/kvällen.. Å jag blir ju så himla lätt rastlös, som resulterar i att ja blir på lite smådåligt humör om de inte finns nåt att göra.. hah! :) Men det lättade endel när vi tittade på Big brother och Elsas värld! :P Hahaha, jag trodde jag skulle dö när dom tävlade igår på BB! "Blinda" och "döva" skulle dom ta sig igenom en hinderbana, ledd av "lagkaptenen" med en megafon!
Speciellt när Joe skulle göra hinderbanan! Hahahaaa!!


Här är klippet på de blåa laget! Joe är den sista i ledet har jag för mig.. :)

Vi tar två avsnitt av Elsas värld på engång också då :)

Avsnitt 14:


Avsnitt 15:


Men med detta fina vårväder som är idag så kan man inte bli/vara annat än glad :)
Dessvärre måste ja vara inne å hålla på =/ Dammsuga, duscha och göra/äta tacos står på schemat nu, sen åka till mina föräldrar och göra smörgåstårta till imorgon då min kära lilla far fyller år :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0