Tjugohundratolv-nolltre-tretton

Det har inte hänt nåt speciellt dom senaste dagarna så jag har inget alls att skriva om, men för att förhindra att det går så himla många dagar mellan så försöker jag knåpa ihop ett inlägg nu ändå :)

Vi har nyligen tittat på dagens avsnitt av Big brother, å ja måste då säga att de va tråkigt att Hanna W hade valt att gå ut i söndags.. Visst, jag tyckte att hon var fruktansvärt dryg och jobbig ibland, men samtidigt var det ju roligt att titta på! =/ Å med tanke på hur vissa andra inne i huset behandlade henne så kan man ju kanske förstå varför hon valde att gå ut också.. Det var säkert inte bara därför men det hade nog en ganska stor roll i hennes beslut..
MEN, jag tycker det va jävligt skoj att Rodney kom in i huset då istället, och att folk röstade (även jag) för att han skulle få stanna kvar!! :) Hah, årets BB är verkligen inte som dom andra åren, men roligt är det! :D

Å nu mina vänner blir det till å titta på "The vampire diaries", de hade nämligen kommit ut TVÅ nya avsnitt med text nu!! :D Wihoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0