Kväller

Det blev inte så mycke mer än en promenad idag, men de var skönt väder att gå en liten sväng i iaf :) Väldigt kort vända men det är ju alltid nåt :) Har bara varit hemma resten av dagen och kvällen, å kollat på några avsnitt av Psych. En serie som vi ganska nyligen har börjat kolla på :) Rätt bra faktiskt, lite kriminal (detektiv) & komedi sådär :)


Å igår (eller om det var i förrgår?) så tittade vi iaf på en film, Real Steel. En förvånansvärt bra film måste ja säga, jag trodde ju inte att de skulle vara någon film i min smak när man fick veta vad den handlade om. Det är en action, drama, sci-fi, som handlar om robotar och boxning kan man väl säga. Men som sagt, en bra film! :)


Förresten! En annan serie som jag bara måste nämna är Elsas Värld, det är en liten mini-serie som en vän introducerade mig för, förra veckan någon gång. Å den är såå rolig! Inte vet jag, jag kanske har väldigt dålig humor!? Men jag dör typ varje gång ja tittar på ett avsnitt! :)

Eftersom det är en mini-serie så är avsnitten väldigt korta, ca 10-15 min bara, men jätte bra! :) Så om ni har lika "dålig" humor som mig (Alex Schulman påstår att det är det sämsta som någonsin sänts på svensk webb-tv), så tycker jag att ni ska kolla på denna serie! :)

Första avsnittet kan ni kolla på nedan;

Det finns bara 13 avsnitt än sålänge (ett nytt varje torsdag). Sänds på 3:an, tror ja?. Jag kollar iaf på avsnitten via tv3play :) De som är dåligt är reklamen, som man tyvärr inte kan hoppa över, varesig på tvn eller på tv3play, haha.. Det är iaf reklam innan avsnittet börjar och ungefär mitt i avsnittet också. =/
Men jag skulle fan kunna se dessa avsnitt om och om igen! Elsas Värld ♥   hahah.

Bra med lite bilder och sånt som fyller ut mina inlägg litte ;) hehe.. Nu blire nog lite mer Psych, nåt att smaska i sig och sedan söva skulle ja tro! :) Good night y'all!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0