Keso + majonäs

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen! Men jag har ju liksom inget att skriva riktigt.. =/

Meen, ja kan ju berätta att vi var bjuden upp te voxna på smörgåstårta igår :) Å de va ju riktigt gott och trevligt! Jag trodde faktiskt inte att ja skulle gilla den smörgåstårtan för de va lite "udda", något som iaf jag inte varit med om tidigare. Själva "smeten" som man har ovanpå och i blandningen mellan varje lager, hade hon gjort av keso och majonäs. Å de låter ju inge gott, de tycker inte jag iaf :) Plus att jag inte äter keso i vanliga fall, men de var gott faktiskt :) Fast det smakade ju iofs inte riktigt keso heller så :) Å så var det leverpastej på ett lager, å de äter ja inte heller, men som sagt det var gott iaf! :P

Jag vill också göra smörgåstårta, det var längesen nu, men Magnus fyller ju år snart så det blir nog en då ;P

Förresten! Den här jävla datorn håller ju på å rasar isär också! Den är lite sprucken, eller ja, den har varit så länge, men det har ju liksom bara blivit värre och värre sakta men säkert med tiden, så nu kan jag inte stänga skärmen längre =/ Typiskt! Så de dröjer väl inte allt för länge innan skärmen lossnar helt antar ja.. Hahah.. Men den fungerar ju åtminstonde, de gör den säkert även om skärmen inte sitter fast riktigt sen någon gång också, huvudsaken de! :)
Postat av: Cissi

Haha foffis, kanske dags å köpa ny data :) hehe

2012-01-09 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0