Dåliga och bra dagar!

Nu har jag visst varit lite tråkig och inte bloggat på några dagar igen.. Men det blir väl så när man inte har något att skriva om :) Haha.. 

Måndagen var som en dag skickad direkt ifrån helvetet kan jag ju berätta! En sämre dag kan jag inte minnas att jag någonsin haft.. Inte på de sättet iaf.. Det kändes som att precis allt gick åt fanders, precis allt! Hela dagen blev bara värre och värre liksom. Men sen på kvällen ljusnade denna "svarta dag" lite.. 
Det blev även av att ja träffade Cilla då på kvällen, vårat paket hade kommit så jag knatade över med hennes grejer, drack lite kaffe å så tittade vi på Elsas värld, som vi egentligen skulle gjort förra veckan någon gång :)

Igår var vi till kyrkan och käkade, taco buffé, jag har aldrig varit där å ätit någon gång, men de var iaf riktigt gott :) Å senare på kvällen bjöd ja över Marina på lite kaffe och fruktsallad :) Riktigt smarriga grejer! ;P
Vi köpte oss även en ny bil igår, pga helvetets måndagen.. Eller ja, NY är den ju inte, det är ju en gammal liten skrutt (samma årgång som mig själv faktiskt, haha) men den är ny för oss :)

Aja, detta får räcka, väntar å att mor och far ska höra av sig, vi kanske skulle åka och fika på centrum caféet med dom nu ikväll :) Det vore ju trevligt, så de hoppas jag att dom vill :)

Bara för att det är så roligt så lägger jag ut avsnitt 4 och 5 också, Elsas värld! :D

Avsnitt 4:


Avsnitt 5:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0