Första februari

Sorry för den dåliga uppdateringen :S Men det har inte hänt speciellt mycke under dessa dagar.. Magnus fyllde år i söndags så vi hade gjort smörgåstårta som vi bjöd "gratulanterna" på (Haha, kan man säga så? gratulanterna? om inte, så gästerna då.) :)

Å i måndags var jag till Marina och kollade på Braking dawn. Twilight, sååå bra filmer!! Sjukt jobbigt att man JÄMT måste vänta så himla länge på nästa.... =/ Tror fasiken att ja ska läsa böckerna nåt tag också, fast de blir nog efter att ja sett alla filmerna isåfall, så att man inte blir besviken på allt som uteblir från böckerna i filmerna :)

Igår kväll kom Cilla hit, så beställde vi lite hudvårdsprodukter och smink.. Jag beställde ny dag-creme, ansiktsrengöring, ansiktsmask och lite sånt :) Jag använder inte ansiktsmask speciellt ofta, men jag tycker att den jag har är riktigt bra så när vi ändå skulle beställa så passade jag på att köpa ja en till :)
Sen tittade vi på Elsas värld. Jag tipsade henne om den serien för ett tag sen, men hon hade fortfarande inte sett något avsnitt så igår tittade vi på 8 st :) Å på torsdag, när avsnitt 14 kommer ut, så om inget annat kommer ivägen kanske vi tittar på resten av avsnitten då :) 
Haha, jag känner mig lite tjatig nu, men de är ju så roligt! :D

Elsas värld avsnitt 2:



Elsas värld avsnitt 3:


Enjoy!! ;D ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0