Söndag

Det har visst varit ett litet "blogg uppehåll" här den senaste veckan.. Jag har väl inte orkat skrivit någonting bara.. Förra helgen var inge rolig, så de kan vara orsaken till att det inte har blivit några uppdateringar här.. Men det är inget jag vill eller tänker gå in nå närmare på, det blev väl iaf lite bättre och bättre ju mer dagarna gick.

Denna helg tog vi äntligen tag i hallen! Har spacklat, målat, borrat och skruvat så nu är det "jobbigaste" klart, och jag känner mig riktigt nöjd :) Det är väl mer bara "detaljer" kvar nu, och sånt som är lite för dyrt att bara dra iväg å köpa, så det får komma med tiden när kassan tillåter :)

Har även umgåtts lite med Cilla, hon och lilla Isabell åker snart och blir ju borta ett tag, så man får passa på nu :) Massa språkande, kaffe och lite Elsas värld har det blivit :) Trevligt trevligt!

Fortsätter att lägga ut några avsnitt bara för att de är så bra :D

Avsnitt 6:



Avsnitt 7:


Förresten! Kanske lägger ut en bild på hallen någon gång senare, har tyvärr ingen "före" bild men ni får nöja er med att bara se resultatet ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0