Snabbinlägg

Silverfiskarna som jag skrev om i de förra inlägget har vi nog lyckats fått bort med radarn tror ja, jag har iaf inte sett några fler någonstans *peppar-peppar* :)

Å jag har tänkt att jag skulle ta tag i de där med bilderna på lägenheten och magen nu också, väldigt snart iaf!
Jag har dragit ut på de pga att de känns så tomt här i lägenheten eftersom vi inte har saker som fyller ut de, inte ens tavlor eller hyllor på väggarna, förutom EN tavelhylla med två tavlor på som vi satte upp under helgen som var..
Å endel kanske undrar "lägga ut kort på magen? Vadå?" och jaa, jag är ju gravid också, de har jag inte skrivit ens ett ord om på bloggen tror ja? =/ Aja, det var därför vi ville flytta till en större lägenhet :)
Jag är nu i vecka 28 iaf, och allt har gått och fungerat jätte bra :)
 
Här kommer tre snabba pic's på mig och magen! (bilderna är dock från när jag var i vecka 25)
 
 
Fler bilder kommer inom en snar framtid! :)
Postat av: Cilla

Så kul att du äntligen lägger upp lite bilder på magen. SOm jag har längtat. Å vilken fin å mysig bebismage du har. :D
Hoppas ni hinner få klart i lgh:en innan bebis kommer. Jag vet ju att ni brukar fixa iordning i ganska långsam takt när ni flyttar. Hehe.. ^^

Svar: Haha, tack :) Jaa, de är väl inte såå viktigt heller, med hyllor och sånt menar ja, de är bara de att jag tycker att de känns och ser så tomt ut.. Vi har ju inte möbler som fyller ut allt utrymme liksom =/ Sen finns de ju inte riktigt pengar till att köpa möbler å grejer heller, mycke av pengarna läggs ju på möbler å grejer, typ vagn, till bebisen för tillfället :)
Foffen

2012-08-31 @ 01:38:58
URL: http://cillacilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0