I'm still alive!

Dagarna känns så långa nu för tiden.. Magnus som jobbar borta under veckorna, å semestern är slut så kompisar och föräldrar har börjat jobba igen.. Jag känner mig lite ensam som sitter hemma själv om dagarna, jag önskar att jag hade något att sysselsätta mig med.. =/
Inatt, eller sent igår kväll var det mer, så diskade å städade jag så gott ja kunde utan att väsnas FÖR mycke eftersom de är så lyhört här.. Så skoj har jag =/ haha...
 
Aja, nog om sega dagar.. I helgen var vi till Stockholm med Malin och Jeppe, fast dom bodde på hotel mitt i stan och jag å Magnus lånade hans systers lägenhet i Södertälje, men dagarna och kvällarna tillbringades mitt i stan. Jätte trevligt och skönt att komma bort en vända! Men ja tror att jag hade kunnat stannat en dag till, EN natt kändes liite lite.. =/ Vi åkte ner på fredagen och hem på lördag eftermiddag.
Det var även Pride festivalen under den veckan å på lördagen var Pride paraden, å JÄKLAR va mycke folk de va ute på gatorna då! haha :) Å på kvällen skulle det även vara cruising inne i stan, å en cruising i sthlm hade jag verkligen velat vara på! Men då var ju vi på väg hem =/ 
Aja, de blir väl kanske fler gånger.. :)
 
Å jag har lovat Cilla lite kort på nya lägenheten och sånt, så jag ska försöka ta mig i kragen å lägga ut de här på bloggen någon dag tänkte ja! :) Så ni som är intresserade får väl hålla lite utkik! Men tänk även på att ja inte uppdaterar SÅ ofta här längre så det kan dröja, men jag ska försöka skriva lite oftare :) Jag har ju ändå inget att göra, som jag började inlägget med!! :)
 
PS. Här kommer en låt som har etsat sig fast i huvudet på mig! Den är TYP dålig så den blir bra?  Eller hur man ska säga.. Lite udda är den iaf, å sånt gillar jag! :P
Hon "känns" liksom lite som mig också tycker ja, på nåt sätt? Haha :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0