Snörvel..

Uuh va tröökigt de är att vara sjuk! Jag vaknar tidigt pga nästäppan så man knappt kan andas, då blir dagen jättelång, å så blir man rastlös samtidigt som man är för klen för att göra nåt.. Nässprayen hjälper bara några minuter känns det som, å jag nyser typ hela tiden, hur störande är inte de?! Och pga förkylningen så har jag typ nå konstigt "lock" i öronen som jag hatar, allt jag hör låter annorlunda, och när jag själv pratar så hör ja de knappt, ni vet så som de brukar kunna bli när man är förkyld, mest bara "jummar" i huvve på mä tycker ja! Usch! 
Halsen är dock mycket bättre, men då har min härliga hosta kommit nu istället.. Som tur är så hostar ja inte så mycke än, men när de väl sätter igång så är det svårt att få ett slut på de =/ Vi har en liiiiten slurk cocillana kvar här hemma som jag tänkte ta lite senare, så kanske de lättar på "tjockheten" i halsen, och förebygger den hemska hostan jag vanligtvis brukar få..?

Har gått in på bloggarna jag brukar läsa flera hundra ggr idag känns det som, å bara hoppas att de ska finnas ett nytt inlägg att läsa varje gång.. haha..

Mycke klagomål nu, men de är ju sååå trååkigt att vara sjuk!...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0