Hungrig.

Fortfarande lite sjuk.. Eller ja, jag har ingen feber, tror ja? Å hostan är mycket bättre, men näs-jäveln är lika dum! De är så fruktansvärt jobbigt att andas.. Förutom det så känner jag mig typ frisk, är rastlös som vanligt, men när vi gör nåt så säger kroppen ifrån lite, orkar inte riktigt men de skiter ja i! Orkar inte bara sitta hemma nå mer :)

Igår grillade vi med Malin som var hundvakt hemma hos sina päron, och blev kvar där typ hela dagen/kvällen :) Trevligt och gött som tusan var det!! :)

Finfint väder idag, å tokvarmt i våran lägenhet :S Vet inte vad som händer idag, men det hade varit skönt att få komma ut lite idag igen, speciellt när de är sånt här väder!! :)

Nä, nu måste ja ta mig nåt att äta! Men jag har varit sjukt sugen på Max mat i säkert 2-3 veckors tid, men vi/jag kommer aldrig iväg, så allt ätbart man har hemma är inte alls nåå lockande! :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0