Besviken! I'm too small....

För någon dag sedan klickade jag hem en klänning från Nelly, som jag verkligen ville ha! Å igår fick ja ett mess av min kära mor som berättade att jag hade fått ett paket, for dit, öppnade paketet och provade klänningen. Tror ni att ja kunde ha den?! NÄÄÄ! :(
Vad har dom för konstiga storlekar egentligen? Jag beställde den i strl XS och ändå var den för stor! :( Så den fick bli skickad tillbaka.. De tråkiga var att XS var den minsta storleken som fanns på den klänningen, så ja kan inte få en annan heller.. :(
Jag verkligen hatar att vara såhär liten och smal som jag är! Sånt man verkligen vill ha finns i stort sett aldrig rätt storlek.. :(


Jag ville ju verkligen ha deen!!!

Meen, man kan ju hoppas att de kommer in fler i mindre storlekar sen nåt tag ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0