Soo expensive.....

Jäkla Cissi! ;)
Efter att ja fått pillat på din iPhone4 så vill jag väääldigt gärna ha en också! Men jag skulle vilja ha antingen en iPhone 4S elr iPhone 5an som kommer.. Men dom är ju så fruktansvärt bajsans dyra jöh!! 
Herregud alltså, ja har suttit å kollat runt på lite sidor idag, å alltså, den billigaste går ju på runt 6000kr ju!! Mamma mia! Så vill man ju ha lite extra grejer eftersom de är en sån dyr mobil också, typ displayskydd och nå skyddsskal å sånt, visst de är väl inga jättedyra saker, men de priset sticker ju iväg endel ändå.. Näe fy tusan, massa pengar blev de iaf! Så nu är ja lite ledsen i ögat, ja vill ju också haaaa!!! :( Men de är ju på tok för dyrt för min ekonomi de där.. snyft!


Några bilder på iPhone 4S'en;




Så fin, och såå bra! Vill ha, vill ha, vill haaa!!
Postat av: Cissi

Haha förlåt foffis att jag har frestat dig ;)

2011-11-14 @ 10:20:49
Postat av: Jaag!

Hahaha! Dom är ju förjäkla fin, å bra! Inte alls lika stora som ja tyckte dom va förr heller.. =/ :)

2011-11-14 @ 15:13:54
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0