Onsdag

Förutom att ja fixat jul på bloggen idag så gjorde jag och Magnus lite knäck i kvällst :P Blir säkert fler gånger innan jul också för dom lär ju ta slut rätt fort kan jag tänka mig :) Men de får nog dröja ett litet tag iaf så kanske jag har glömt bort lite hur satans ont man får i armen när man står där som ett fån och häller i "smeten" i formarna! Huh! Haha :)

Imorgon fortsätter nog julbakningen med lite saffransbullar tror ja, om inget annat kommer ivägen :) Vi får hoppas att de går vägen, eftersom jag aldrig har bakat något med saffran förut! De ska bli så skoj sa :P
Sen vill ja jättegärna baka pepparkakor, med kristyr på, och göra ett pepparkakshus också för engångs skull! De brukar vi aldrig göra =/
Vi får se hur de blir med kristyren å pepparkakshuset, men pepparkakor ska då bli av iaf :)






(Alla bilder är lånade från google)
Postat av: Cissi

ååå foffis, jag vill också baka pepparkakshus :) de vore en utmaning :D

2011-11-24 @ 15:33:37
Postat av: Jaag!

Jaa! Men visst skulle de väl vara de! :) Fast, ja tror nog att ja skulle fuska lite isåfall, och köpa själva pepparkakshuset, och sen göra resten själv.. Alltså, köpa en sån där låda med hus delarna, som ja la upp bild på i inlägget :) Vissa är ju väldigt duktiga å bakar väggar å tak och allt sånt själva också.. :)

2011-11-24 @ 23:05:47
URL: http://foffen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja men precis, de skulle nog jag också göra, annars skulle jag nog hinna tröttna :) ska nog ta mig i kragen å göra de ja :)

2011-11-25 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0