By the way! ...

Glömde detta i det förra inlägget. Jag skrev ju över rubrikerna i ett tidigare inlägg och nu har jag fått bekräftat, de ÄR bara jag som ser rubrikerna riktigt, alltså så som jag har gjort att dom ska se ut, förstår ni?
Såhär ska stilen på texten se ut i rubrikerna, å de är såhär jag ser dom, men tydligen ingen annan :(


Jag måste försöka fixa de någon dag, för ni andra ska kunna se dom också.. =/

En annan grej som jag kom på efter att ja hade skrivit de andra inlägget va en sak som min kära far sa igår när vi va där, han brukar ju va duktig på att slänga ur sig så "snälla" kommentarer.. De har ja ju skrivit om i lite inlägg ibland. Haha :)
Men iaf, igår va ju vi där å åt efterrätt, så kom vi in på "snöka-släkten" för jag frågade hur allt detta kom till, så de fick ja förklarat, å sen sa han; "Men de syns ju på däg att du är en snök å, du har ju dom där dragen, å snök-häng-ögen".
Hahaha! Jätte roligt att få höra att man har "häng-ögen". Tack så hjärtligt pappa, tack! Hahahah :D <3
Postat av: Cissi

Hahaha då måste ju jag ha de också då ;)

2011-11-08 @ 16:22:53
Postat av: Jag :)

Haha, ja men precis! ;) Du, jag, resten av detta släktskap och Agneta Patrull liksom ;P Hahah

2011-11-09 @ 01:44:21
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0