Nu är det dags..

.. För en ny uppdatering, tycker ja! :) Är ju väldigt längesen jag skrev någonting här nu så..
Vet inte riktigt vad ja ska skriva, men ja kan ju ta å berätta för er som läser, att jag har börjat plugga, de tror ja inte att ja har skrivit tidigare..
Komvux då, och ja läser bara Matte C.. Åå jag har färgat håret, "ljus röd mahogny brun" och så vill jag SJUUUUKT gärna klippa mig!!! Helst NYSS :P hehe.. Meen, ja tar ju aldrig tag i att gå å beställa en klipp-tid ens :S Å så har jag lite beslutsångest för hur ja ska klippa mig också.. =/

Typ såhär skulle ja vilja ha :)

                      

Halvkort uppklippt        Eller typ lika fast med Sidecut


                   

Men jag är vääldigt sugen på en sidecut måste ja då säga! Kanske på båda sidorna till och med?!? :P
Tycker de är skit snyggt på vissa, men de vette tusan om ja skulle passa i de asså =/
De är väl därför ja har så svårt att bestämma mig antar ja :D Haha!
Men ja ska allt ta tag i den där saken inom en snar framtid :)

Å så mår jag liiite dåligt över min ekonomi just nu, men bara lite, för under helgen och idag har jag gjort av med massa pengar :S
Jag har handlat på IKEA, och på valbo-köpcentrum, jag har betalat H&M räkning, å så beställde ja lite mönster idag, så ska ja sätta fart med min egen lilla "sy-stuga" nåt tag å sy lite egna kläder :P Fast, bara vissa saker då förstås :)
Beställde iaf ett joggingset, så ja kan sy mina egna huvtröjor och mysbyxor, å mönster till en "one-piece", och till sweatshirts och till en jätte mysig typ stor fyrkantig kudde, som ser typ rund ut, som man kan sitta på, som man har kul-fyllning i.. Jag minns inte vad dom heter, men den såg fin ut iaf, å iaf EN sån vill jag ha :D haha!

Jag kan ju passa på att gratulera alla ja känner som har fyllt år också, under den här tiden som jag inte har skrivit nåt nu.. Så GRATTIS till alla er som har fyllt åår!!! :)

Å så måste ja skriva GRATTIS Pontus och Natta till lillkillen Oliver! :)

Men nu så, kommer ja inte på nåt mer att skriva om för tillfället.. Så jag avslutar tvärt här nu!
En hemmagjord pizzabit, sen söva tror ja :) Byee byeee!

Postat av: Cilla

Heej! Antligen har du uppdaterat bloggen! Som jag har vantat! Haha.. :)

Ja du, det med harklippning ar ju sa svart.. Men du har ju funderat over sidecut lite da och da i flera ars tid, sa det ar kanske dags att prova..? Jag tror det kommer bli snyggt. :D

Usch, drygt nar man gor av med mycket pengar pa kort tid, man far san angest da ju! Jag har ocksa skit taskig ekonomi just nu.. Typ noll kr pengar... :/

Va kul om du borjar sy dina egna klader... vill jag med gora.. men jag har ju inte ens en symaskin..hehe... Sa det far bli ett projekt for framtiden isf. ^^

Jag hoppas du kommer fortsatta uppdatera bloggen nu sa jag har nagot att lasa om dagarna nar jag har trakigt. :D KRAM

2011-03-31 @ 07:34:22
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0