Sovdax!

Skulle ha sovit för längesen, men blev uppe å kollade på några avsnitt av House M.D :) Sen fastnade jag framför datorn också, och därav detta inlägg.. Jag hittade nämligen ett par skor som jag väldigt gärna skulle vilja ha, och vill dela både glädjen och sorgen med er läsare :)
Jag har hittat ett par UGG's! Jag har aldrig, ALDRIG, gillat dom skorna (de gör jag fortfarande inte) men pga att folk som HAR såna skor, säger att dom är så sköna och varma och allt de nu är så smittar de liksom av sig lite, även om dom inte är så "lockande till utseende"..
Men iaf; DESSA skulle jag verkligen vilja ha! Dom såg ju bara för härliga ut på nå vis :)


                   (UGG Australia: Classic Cardy Black)

Det sorgliga med detta är ju då att UGG's, som ni säkerligen vet, är INTE billiga.. Dom billigaste av den här modellen och färgen, som jag har hittat, kostar 1799kr! Alltså, 1799kr!!! De är väldigt mycke pengar för ett par stickade skor de tycker jag! Som inte ens finns i min storlek dessutom! Vilket gör de hela lite mer deprimerande =/

But I want them anyways!! ;)
Postat av: Malin & Skrållan

Håller med dig helt och fullt. Uggs är sketans fula men de du hade hittat var ganska snygga. Dock inte så pass att man skulle betala nästan 1800kr för ett par skor...

2011-12-12 @ 15:49:54
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Mee

Jaa, dom var ju de :) Näe, precis, dom är ju lite VÄL dyra.. Fattar inte de, ett par stickade och varmfodrade skor liksom. =/ Men man kan ju hoppas att dom blir billigare med tiden ;)

2011-12-12 @ 21:08:15
URL: http://foffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0