Tisdag

Jaha, nu var det någon dag sedan man bloggade igen.. Jag har ju inget att skriva om!? =/
Jag har inte gjort något speciellt som jag skulle kunna skriva om, å jag ska inte göra något speciellt heller.. Men det är ju typ ingen som läser min blogg iaf, så jag behöver ju inte bry mig om de egentligen :) Då får jag bara skylla mig själv att jag inte har skrivit någonting som jag kan titta tillbaka på senare och minnas! :P

Meen, jag skulle väl kunna besätta att jag har köpt ett par byxor som kom med posten igår :) De var ju roligt :) Dom satt väl rätt bra, men jag tyckte att dom var liite stor, så nu är dom i tvättmaskinen, i hopp om att jag ska lyckas krympa dom lite ;) hahaha..

Å i de förra inlägget skrev jag ju om att ja skulle läsa eller sy, eller båda delarna. Då kan ja ju berätta nu att de blev inget av de.. hahah! Jag gjorde ingenting istället.. =/ :)
Men de var ju några dagar sedan, jag har faktiskt läst ut boken nu, de gjorde jag i söndags kväll :) Så nu någon dag ska ja gå till skolan å hälsa på läraren Kurt å språka lite med honom. Så inom en ganska snar framtid är skolan över!! Tjohoo! :) Fast, jag ska väl inte "ta ut" någonting i förstkott, då skiter väl allt sig =/ Haha! :)

Men ni!! Jag kom på en sak jag har gjort! I söndags ringde Marina precis när jag hade klivit upp och frågade om ja ville komma och hälsa på, dricka lite kaffe å språka :) De var väl självklart att jag ville de, så då gick jag dit på engång :) haha, de var väldigt trevligt! Det är ju så länge mellan gångerna man träffas, så dom chanser man får, dom tar man! :) Men de får nog fan ta å bli ändring på de tycker ja! Att det är lång tid mellan gångerna man träffas alltså.. Inte bara med Marina, utan med alla mina vänner som jag umgicks med mycke förut, men som sakta men säkert trappats ner till att man i stort sett aldrig ens pratar på telefon.. =/ Som sagt, ändring måste de bli!

En annan sak jag vill, är att göra om designen här på bloggen.. De va ett tag sen nu.. Så längesen att jag inte minns hur man gör faktiskt =/ Haha! Men de finns det hjälp till.. Men jag måste ju införskaffa mig Photoshop igen på något sätt då, för att kunna göra mig en ny header å sånt.. =/
Då blir det nog inget med de, än på ett bra tag iaf =/ Haha!

Jag kom på ännu en sak också! Jag vill beställa från H&M! Smink! Nåt klädesplagg också, men det var sminket som drog åt sig de mesta av min uppmärksamhet den här gången..
Det är SÅ mycke ja vill ha nu alltså! Då menar jag inte bara smink från H&M, utan i över huvudtaget.. Men det är väl bara för att jag vet att jag inte får nå pengar på några månader nu, så det blir någon slags konstig "mani" kanske? =/ :) Vi får la se hur det blir med de..

Det blev ett ganska långt inlägg tillslut, fast jag inte hade något att skriva om ;) Haha!
Men nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe istället :)
Bye bye!!
Postat av: M

kul att du uppdaterar :)

2010-01-20 @ 09:14:09
URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0