Jag är trött på att vara trött..

Såå trött.. Jag är inte så trött just nu, och jag är inte så trött på kvällarna eller nätterna, men på morgonen.. Tidigare har jag skrivit om att jag ska försöka ta mig upp tidigare, och jag ställer klockan varje dag just för att kunna komma upp tidigare än jag brukar, och lyckas vända tillbaka på dygnen.. Men de verkar vara i stort sett omöjligt för mig... =/ Jag har ställt klockan på allt mellan 09:00-12/13 tiden, men orkar ändå inte kliva upp när klockan ringer!??! Vad FAAN är det för feel på mig?!! Jag vaknar ju självklart när klockan ringer, men lyckas oftast stänga av den och somnar om.. Å vaknar FLERA timmar senare, vid 14-15 tiden.... :( Jag vill inte de.. Jag vill inte sova bort hela dagarna.. Dessutom så är jag trött när jag vaknar DEN tiden också.. Jag måste försöka få ordning på detta.. =/

Kom just på en sak! Mina byxor! Undrar om ja ska ta å prova dom nu ja..

Bara för att skriva det, så har jag inte gjort någonting idag, och har inga planer för ikväll, så jag blir väl sittandes hemma som vanligt.. =/ Tråkigt, men sant..

Nu ska ja gå å prova byxorna..
Byee!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0