Bild uppdateringsdax!

I de förra inlägget skrev jag ju att jag skulle lägga upp bilder, för att "uppdatera" lite vad ja gjort.. :P haha..
Så nu kommer den! Det är inte så mycket, de var bilderna som fick bestämma vad som blir med :)
Varit iväg på flera cruisingar har vi ju varit, i sommras då, men dom korten tänkte ja strunta i.
Och på senare tid, typ strax innan jul och så, har jag pluggat för det mesta.

Men nu börjar det, med det senaste sist! :)



Detta var någon gång i början av sommaren, utanför hos Sanna och Patric. TVÅ regnbågar!! fräänt :P hehe
__________________________________________________________________________________________

(FLERA månader senare)
Min morfar fyllde år (GRATTIS!), och de firade vi med att åka till Järvsö och äta. :D

             
"Loggan" på en kaffe kopp (JB),      Mina två små kusiner :)


            
Här satt vi                           Rut och morfar!

_____________________________________________________________________________________

Jag och Cilla har ätit glass :P Haha..
Men riktigt gott var det!

         
Mmmm!...

_____________________________________________________________________________________

Jag har umgåtts väldigt mycket med Cilla, och en av kvällarna hamnade vi hemma hos Ulf på fest.
Fast vi drack inge, vi lånade bubbelbadkaret istället ;) Riktigt schöönt var de! 
Madde kom också förbi en sväng innan :D

           
Cilla                          Bubbelbadet! :)


Ulf och Madde
(Detta var de bästa kortet jag lyckades få på Madde från den kvällen =/) :)


________________________________________________________________________________

Jag, Magnus, Cilla och Daza satt och drack lite hos Daza en kväll. :)
Madde, Jan och Theo, och sen, A.A. och Tiger kom också förbi en vända.
Men ingen av dom finns med på kort då de va lite dåligt med fotograferingen då :)

   
Cilla                           Jag                         Alkohol

_______________________________________________________________________________

Det har varit julavslutning och julfika på skolan, med komvux, å då var vi julklädda :P haha

   
Jag                  Cilla och jag              Cilla ute

Vi skulle även gå på gymnasiets julavslutning, men då råkade ja visst försova mig så jag missade alltihopa =/

_______________________________________________________________________________


Min kära storebror Johan har även fyllt år, men det blev inget fotograferande då heller..
Den närmsta släkten kom hem till mina föräldrar och så fikade vi :P

_______________________________________________________________________________


Tyvärr så var jag så dum att jag inte knäppte några kort på självaste julafton heller! :(
Fast jag hade kameran med mig... :(

_______________________________________________________________________________

Både jag och Cilla var iväg och klippte oss, som jag skrev i de förra inlägget, och färgade håret efteråt.
Jag färgade mitt underhår svart, och eftersom det blev ganska mycket färg över så tog Cilla och färgade några svarta slingor :)

     
I väntan på att tiden ska gå :) haha


Skitsnygga kläder! Jätte snygg i håret också för den delen :S
Haha :)


    
Cilla efter klippningen och färgningen :)

     
Jag, efter klippningen och färgningen :P

____________________________________________________________________________

Å nu, redan framme vid gårdagen, nyårsafton!



Jag åt en liten nyårs middag hemma med mina föräldrar, och fick sedan skjuts utav Madde hem till Bert och Maggan där Magnus va.
Där var vi då på kvällen och under tolvslaget! Å drack rosa "skumpa" (?), som bara dom som var alkoholpåverkade tyckte om :P haha!
Väldigt trevligt var det! :)

         
Maggan                    Bert                         Magnus och Stefan


Och jaag..

Runt ett tiden, kanske efter, (tror ja? hade ingen klocka) skjutsade Madde hem oss. Men hemma blev vi inte kvar länge, det blev ut i vinternatten igen och åka Impala istället :P Å de var ju riktigt roligt det också :) Sedan bar det av hem till Ulf!

          
Ella, körde :)          Benny, Ulf, å Mia dansar :P       Mia och Ulf :)

Hehe, Ella ville nog inte vara med på kort tror ja, men en liten skymt av henne blev med iaf :)
Å gissa vem som kom sen? JO, Madde och Jan :) Haha!..

         
Madde                         Jan                           Glada :)


Vid bordet, medans kameran var framme :)


Jaa, det var väl det de.. Just för tillfället kan jag inte komma på något mer att skriva eller något mer jag skulle ha gjort under den här tiden =/
Så, det här får nog duga.. Det blev ju ett ganska långt inlägg ändå, inte så mycket text kanske, men det är ju roligare med bilder nästan ;) haha!
De sista jag kan säga är väl att jag hoppas att ni alla hade en trevlig och bra julafton (eftersom jag inte bloggade nå då heller) och nyårsafton. Jag hade jätte trevligt!

Då kan jag ju lika gärna passa på att önska alla en God Jul och ett Gott Nytt År! (I efterskott)

Ha det bra! Bye!

Postat av: M

ÅÅÅ va kul med uppdatering :) Och va snygg du blev i håret! Passar dig sketans bra :)

2010-01-02 @ 12:06:17
URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0