22 December

Jag lyckades, självklart, somna igår men de blev sent.. =/ Så imorse kom jag inte upp den tiden ja ville, men ja kom upp iaf..
Satte mig och skrev på CV:t, sen vare bara å göra sig iordning lite snabbt för att hinna ut med vovven också innan ja skulle iväg å träffa B..

När jag höll på å yra omkring här hemma så tittade jag hela tiden på klockan i köket, varje gång jag gick genom där, och tyckte att ja hade bra med tid på mig.. Sen slängde ja ett getöga på klockan i tv-rummet en gång och såg att ja var tvungen att skynda mig lite.. Så jag skyndade på lite - å tittade på klockan i köket innan ja kom ut i hallen, 20 min i, "-Va fan? Var inte klockan mer nyss?" Tittade på klockan på mobilen å såg att den va 12:54, tittade på klockan i köket igen å ser ja att den jäveln hade ju stannat.. 09:40 var den =/
Jag hade ju inte en tanke på att den hade kunnat stanna, för de tänker man ju inte på, så ja brydde mig ju inte så noga att titta exakt hur alla visare stog tidigare när ja tittat.. Typiskt!!.. Så på med ytterkläderna, fort ut med hunden å sen knata iväg, så jag kom ju försent, som vanligt.. =/ Suck..
Men han blev inge puppig så det kan inte ha varit så många minuter ändå :)

Efter samtalet med honom knatade jag vidare, i VÄRSTA snövädret (!!) de bara vräkte ner, till mor min's arbete, å så knatade vi ut på byn, gick i lite affärer, tog en fika på centrum café, gick i lite fler affärer, å sedan hem..
Fick med mig ett halsband (som mor betalade åt mig, tack!), ett par örhängen, en "smink-svamp" och en concealer hem.. Alltid något, men ja skulle ha en kofta av nåt slag, egentligen, men ja hitta ingen som föll mig i smaken så, det sket sig med de :) 
Sen åkte vi på erikshjälpen, där hitta ja inte heller nåt.. =/ Hem igen, åt, drack kaffe, sen blev de ännu mer kaffe pga besök, å sedan gick jag å mor till ICA.. Så det känns som att jag har varit ute å gått heela dagen i stort sett.. Rätt schönt faktiskt :)

Annars såhär på kvällskvisten har ja inte gjort någonting speciellt..
Å nu tror jag att ja ska leta mig nå gött att äta, är lite småhungrig =/ Så detta får vara uppdateringen för dagen!
Ha det bra, bye bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0