Onsdag 15 dec

Idag är det bara 9 dagar kvar till julafton (om man nu ränkar så?) Men kan ni tänka er, bara 9 dagar kvar? December måste ha gått fort ändå på nåt vis =/
Jag har iaf inte köpt en enda julklapp.. De är ju roligt :( Jag hade inte tänkt att ja skulle köpa några julklappar iår heller pga min otroligt lilla, dåliga, ekonomi jag har, men NÅGONTING liitet till varje borde ja väl kunna köpa ändå?.. De känns ju skitdumt att inte köpa NÅT.. =/
Eller så köper ja bara saker till mor min, de är ju hon som köper å fixar allt annat, å far min är ju inte så bra på de där med presenter vad de verkar, så jag får väl kanske ta å styra upp de istället.. =/ Vi får se, vi får se..

Igår satt jag bara hemma å glodde vid datorn/tvn heela kvällen, som ja typ alltid gör...
Men jag satt iaf å tittade runt på massa olika sidor, å hittade ett par skor jag vill ha!! Jag har ju inga vinterskor, å dom här va varmfodrade! Hittade dom på Brandos.se under "pojkskor" å på varmfodrat :P 
Meen, ja kände mig otroligt snål när ja såg att dom kostade 600kr, eller ja 599kr rättare sagt.. :( Jag har aldrig köpt så dyra skor någon gång.. Jag tror inte att ja någonsin köpt NÅGONTING för den summan som man kan ha på sig faktiskt... =/ Å så är dom vit, jag hade vela haft svarta men de verkar inte ens finnas... Men ja vill ändå ha dom =/


                      Här är skorna som ja viiill haa!!


                                                 
Boken ja läser nu, "Jag är Ozzy"             Å här är en annan självbiografi 
                                                                som ja skulle vilja läsa!! 
                                             "Marilyn Manson: Den långa vägen ut ur Helvetet"


Jaa, bilderna får avsluta inlägget.. Så ska ja gå å försöka göra nåt vettigt..
Bye bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0