19 December

Sitter här med en kopp kaffe, hör julmusiken som spelas, å tittar ut på när snön yr omkring..
Idag är det 4:de advent, 5 dagar kvar till julafton, och min broders födelsedag! Hela 27år fyller han (!!) kan ni tänka er? Om tre år fyller han 30år! =/ Väst så gammal han börjar bli.. hahah!
Känns så konstigt bara tycker ja.. Jag tex. tycker fortfarande att jag själv är jätte liten liksom.. Inte ens i närheten av 20, men de är ja ju, 21 till och med, å om några månader 22.. =/ På NÅT sätt så känns de inte som att de stämmer.. haha! Men aja, så idag ska de väl komma släktingar å fika..
Nu kom far min precis hem med födelsedags "barnet".. Han ville tydligen fira här, hos föräldrarna, så han hämtade honom nyss :)

Aja, de får väl räcka så länge, grattis till Johan!

Byee!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0